♔Glamourous Roleplayers♔
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

○ • Freax • ○

+4
C.C
Kastanea
Reneta
Admin
8 posters

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty ○ • Freax • ○

Viesti  Admin Ke Helmi 23, 2011 9:33 pm

○ • Freax • ○ Freaxo10

Illinois, Chicago, 2011


"It doesn't matter where ya from anymore. Dance it up, freax!"


Kuinka paljon eroa on slummeissa kasvaneilla nuorilla ja rikkauksien keskellä eläneiden hienostoteinien välillä? Liikaa. Lincoln Park High Schoolissa opiskelevat nuorukaiset ottavat useasti yhteen - pääasiassa suutaan soittamalla. Hienostopennuthan eivät tappeluista perusta, joten joskus käy myös niin, että tunteiden kuumentuessa yli joku slummien kasvattaja pieksee jonkun eliittinuoren asfaltille verta vuotamaan. Kahta porukkaa kuitenkin yhdistää yksi asia - rakkaus tanssiin. Slummien kasvatit pakenevat totuutta katutanssin muodossa, kun heidän elämänsä ympärillä luhistuu pikkuhiljaa. Heidän jenginsä, Freax, on siis jokaiselle jäsenelle lähes koko elämä.
Hienostonuorilla tanssiminen on taas tie 'parempaan' tulevaisuuteen - rahaan, maineeseen ja kunniaan. He ovat harjoitelleet parhaimpien ammattilaisten raudanlujassa otteessa koko elämänsä ja halveksivat siksi Freaxin tapaa treenata kadulla. Eihän asfaltilla voi tanssia ilman, että loukkaa kokoajan itseään? Heidän porukkansa on tottunut siihen, että treenivaatteet ovat huippumerkkiä, tanssisalit virheettömiä ja moderneja, sekä valmentajat tiukkoja. Freaxien jäsenet saavat olla tyytyväisiä, jos heillä ylipäätään on varaa normaaleihinkaan kuteisiin ja äänentoisto rajoittuu jengin yhteisomistuksessa olevaan mankkaan, jonka volyymi on kylläkin riittävä.
Varastaminen siis kuuluu Freaxin elämään, mutta jengi myös ikävä kyllä on tullut koko kaupungin tunnetuimmaksi laajasta ilkivallastaan. Uutisissa näkyy usein raportteja heidän liikkeistään ja näiden liikkuessa kadulla, on täysin normaalia, että heitä vältellään. Freaxin jäseniä myös pelätään koulussa, jossa hienostonuoret kuuluvat varsinaiseen kermaan. Freaxin jäsenien välit kuitenkin ovat huomattavasti paremmat, kuin hienostopoppoon sisässä, jossa koko touhu äityy välillä vakavaksi kilpailuksi. Eliittinuoret ovat toki hyviä ystäviä keskenään ja heidät tunnetaan varsinaisina juhlijoina. He järjestävät aina koulun kohutuimmat bileet ja tekevät niistä ison haloon vielä kuukausienkin jälkeen.
Toisin kuin Freaxeilla, eliittinuorilla ei ole johtajaa, joten heistä jokainen kulkee oman päänsä mukaan. Tästä on toki hyötyä ja haittaa.


Jengien välit ovat tosiaan tulehtuneet, joten mitä tapahtuisi, jos jotkut jäsenien välillä ystävystyväisivät tai kenties jopa kokisivat syvempiäkin tunteita toisiaan kohtaan? Se voisi hajottaa porukat täysin, mitä kukaan ei missään nimessä haluaisi. Uskaltaisiko joku porukoissa olevista rikkoa tätä osittain lausumatonta sääntöä? Edes oman porukan sisällä kun ei toveruuden ylittämisestä pidetä..
Kummallakin porukalla on omat kantapaikkansa, jossa he hengaavat. Eliittinuorille paikka on luontevasti Chicagon paras tanssistudio, Cleopathron. Paikka on uudistettu muutama vuosi sitten ja se on suhteellisen suuri tiloiltaan. Clepathron sisältää kolme tanssisalia, joista keskimmäisen vastakkaisella seinällä on koko seinän kokoinen ikkuna. Päivänvaloa tulvii siis runsaasti keskimmäiseen saliin, muissa, ns. pienemmissä saleissa on vain hyvin pienet ikkunat. Jokaisessa salissa on toinen vastakkainen seinä täytetty peileillä ja jokaisessa salissa on myös balettitangot. Keskisalista avautuu näkymä puiston tapaiselle alueelle, josta löytyy kuitenkin asfaltoitu tie. Tämän takia Freaxit joskus harjoittelevat aivan ikkunan lähistössä, ärsyttääkseen hienostonuoria.
Freaxien oma hengauspaikka on nimeltään Cut's. Paikka on rähjäinen ja siellä pyörii lähinnä alamaailman ihmisiä. Jengille on kuitenkin aina varattu näiden oma loosi, koska porukan entinen pomo, Jonathan Wilson on hyvissä väleissä paikan omistajan kanssa. Omistaja esittäytyy sukunimellä Hayes, mutta se on todennäköisesti vain peitenimi - mies kun harrastaa huumekauppaa. Cut'sin likaiset tilat eivät houkuta normaalia väestöä luokseen, joten lähes kaikki ihmiset välttelevät sitä paikkaa.
Lincoln Park High School puolestaan on vähän päälle 1000 oppilaan koulu, jossa rakkaat jengimme opiskelevat. Luokkatilat ovat hyvin lähellä toisiaan ja kooltaan ne ovat keskiluokkaa. Rakennus on kolmikerroksinen, joten parhaimpina päivinä portaita joutuu ramppaamaan reilusti. Koululla on myös oma urheilukenttä ja aivan koulun vieressä on puisto.

SELVENNYSTÄ: Freaxien tanssityyli on siis yleisesti hip hop, breakdance yms. & Eliittiteinien baletti

Liittyäksesi peliin, linkkaa pelattavan hahmosi lomake ja täytä myös tämä pätkä:
kokonimi|ikä/vuosikurssi|jengi


FREAX:
The Boss - Jimmy Gregory Jones|Denny
Dancer - Gennyfer Celeste Reed|Reneta
Dancer - Melody Nathalie Ross|Fanipala
Dancer - ?|?

ELITE TEENS:
Dancer - Meredith Ramonav|Kastanea
Dancer - Courtney Sara Cadence Reeve|cadha
Dancer - Olivia Miles|chris
Dancer - ?|?

© Denny




Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Pe Helmi 25, 2011 10:23 pm, muokattu 5 kertaa
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Reneta Ke Helmi 23, 2011 9:51 pm

https://letsgetglam.palstani.com/t4-renetan-hahmoset#47

^ Gennyfer Celeste Reed | 19/3 | FREAX

.. koska kaikki haluavat naisen, joka heittää toisen puhelimet pensaikkoihin.
Reneta
Reneta

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 22.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Kastanea Ke Helmi 23, 2011 9:56 pm

Meredith Ramonav | 17/2 | Elite Teens
https://letsgetglam.palstani.com/t8-kastanean-hahmot#77

sekä linkki suoraan Meran lomakkeeseen:
http://meredithramonav.webs.com/

○ • Freax • ○ 7hu2U4T6Cp3fqc65lZZHEXCHo1_500


Viimeinen muokkaaja, Kastanea pvm To Helmi 24, 2011 2:35 pm, muokattu 2 kertaa
Kastanea
Kastanea

Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin Ke Helmi 23, 2011 9:57 pm

https://letsgetglam.palstani.com/t3-dennyn-hahmot#49

Jimmy Gregory Jones|19/3.vuosikurssi|Freax

○ • Freax • ○ Fransi17

• the most beautiful slumboy you'll ever see..


Viimeinen muokkaaja, Admin pvm To Helmi 24, 2011 7:13 pm, muokattu 1 kertaa
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty PAKKO TESTAA MIKÄ TÄÄ ON

Viesti  Reneta Ke Helmi 23, 2011 10:06 pm

kastaki löys tännnne 8 )))
Reneta
Reneta

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 22.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty se on otsikko 8DD

Viesti  Kastanea Ke Helmi 23, 2011 10:08 pm

tietystiii, missä tanssijoita siellä krista 8 ))))

edit // men tykkää nosit hymiöist :////
Kastanea
Kastanea

Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty TAJUSIN JUST

Viesti  Reneta Ke Helmi 23, 2011 10:13 pm

Kastanea kirjoitti:tietystiii, missä tanssijoita siellä krista 8 ))))

edit // men tykkää nosit hymiöist :////

haha ((((8

ai näist ? Cool Smile Very Happy
ne saa pois valinnoista.
Reneta
Reneta

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 22.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Kastanea Ke Helmi 23, 2011 10:15 pm

joo mä huomasin sen kans just, mut en jaksa mennä laittaa pois 8 DDDD

kaikenlisäks, onha tää aika jeban näköne:
affraid
Kastanea
Kastanea

Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Reneta Ke Helmi 23, 2011 10:24 pm

Kastanea kirjoitti:joo mä huomasin sen kans just, mut en jaksa mennä laittaa pois 8 DDDD

kaikenlisäks, onha tää aika jeban näköne:
affraid


oh my fuckin god .. DDDDD:
lol!
Reneta
Reneta

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 22.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin Ke Helmi 23, 2011 10:31 pm

Mainostakaas tätä hei!! c:
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Reneta Ke Helmi 23, 2011 10:35 pm

kyllä vain c:
Reneta
Reneta

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 22.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Kastanea To Helmi 24, 2011 12:42 am

whihii mera on valmis Cool)
Kastanea
Kastanea

Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  C.C To Helmi 24, 2011 11:17 am

Kaivattaisko tänne miehii vai naisii? Shocked
C.C
C.C

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 24.02.2011
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin To Helmi 24, 2011 11:23 am

C.C kirjoitti:Kaivattaisko tänne miehii vai naisii? :shock:

kumpiiki, 2 b honest.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  C.C To Helmi 24, 2011 11:39 am

Noo, mä väsään miehen.. Lomakkees tulee kestämään kauan.. Näin varoituksen sanana >Very Happy
C.C
C.C

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 24.02.2011
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin To Helmi 24, 2011 11:40 am

C.C kirjoitti:Noo, mä väsään miehen.. Lomakkees tulee kestämään kauan.. Näin varoituksen sanana >:D

haha, miks ihmees erityise kaua? ::D:D:D:D
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  C.C To Helmi 24, 2011 11:48 am

Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:Noo, mä väsään miehen.. Lomakkees tulee kestämään kauan.. Näin varoituksen sanana >Very Happy

haha, miks ihmees erityise kaua? :Very Happy:D:D:D

Noku ei mulla oo mitään valmiina ja oon laiska kirjottaan >:----D
C.C
C.C

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 24.02.2011
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin To Helmi 24, 2011 11:53 am

C.C kirjoitti:
Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:Noo, mä väsään miehen.. Lomakkees tulee kestämään kauan.. Näin varoituksen sanana >:D

haha, miks ihmees erityise kaua? ::D:D:D:D

Noku ei mulla oo mitään valmiina ja oon laiska kirjottaan >:----D

ei sen tarttee olla mkn ihmeelline :-------D
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  C.C To Helmi 24, 2011 12:00 pm

Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:
Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:Noo, mä väsään miehen.. Lomakkees tulee kestämään kauan.. Näin varoituksen sanana >Very Happy

haha, miks ihmees erityise kaua? :Very Happy:D:D:D

Noku ei mulla oo mitään valmiina ja oon laiska kirjottaan >:----D

ei sen tarttee olla mkn ihmeelline :-------D

No tarttee 0.0 Älä sinä nainen mun ajatuksia ala kääntämään >:---D Onhan se nyt noloo jos kaikil muil on himolaadukkaat lomakkeet ja mul on semmonen nysä ;---D
C.C
C.C

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 24.02.2011
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin To Helmi 24, 2011 12:01 pm

C.C kirjoitti:
Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:
Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:Noo, mä väsään miehen.. Lomakkees tulee kestämään kauan.. Näin varoituksen sanana >:D

haha, miks ihmees erityise kaua? ::D:D:D:D

Noku ei mulla oo mitään valmiina ja oon laiska kirjottaan >:----D

ei sen tarttee olla mkn ihmeelline :-------D

No tarttee 0.0 Älä sinä nainen mun ajatuksia ala kääntämään >:---D Onhan se nyt noloo jos kaikil muil on himolaadukkaat lomakkeet ja mul on semmonen nysä ;---D

no eii! :D:D:D:D pelaus ratkasee.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  C.C To Helmi 24, 2011 12:03 pm

NO KYLLÄ MÄ SILTI VÄSÄÄN >;----D Pakko saada jtn valmista kans tonne huittiin - sen lomakkeen vois kans sit lisää sinne CDHS-peliin ku mun se jäbä sinneki piti duunata. Mut joo.. Pitäis varmaan alottaakin..
C.C
C.C

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 24.02.2011
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin To Helmi 24, 2011 12:04 pm

C.C kirjoitti:NO KYLLÄ MÄ SILTI VÄSÄÄN >;----D Pakko saada jtn valmista kans tonne huittiin - sen lomakkeen vois kans sit lisää sinne CDHS-peliin ku mun se jäbä sinneki piti duunata. Mut joo.. Pitäis varmaan alottaakin..

suosittelen, jos kovinki kaua meinaat työstää sitä :D
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  C.C To Helmi 24, 2011 12:06 pm

Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:NO KYLLÄ MÄ SILTI VÄSÄÄN >;----D Pakko saada jtn valmista kans tonne huittiin - sen lomakkeen vois kans sit lisää sinne CDHS-peliin ku mun se jäbä sinneki piti duunata. Mut joo.. Pitäis varmaan alottaakin..

suosittelen, jos kovinki kaua meinaat työstää sitä Very Happy

;----D Mun pitää vaan selvitellä, miten saan sen kuvan näkyviin.. Hmm. Linkkiä en muista, mut koneella se on.. Yritin pygee jotenki tolla toisel vaihtoehdol mut vaati rekisteröitymään jonnekin.. Ehkä mä voisinki rekisteröityy sinne. Nojaa.. Duunaan jonku ihanan jäbä eliittinuoriin - ellei sitten toisin todisteta 0.0
C.C
C.C

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 24.02.2011
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Admin To Helmi 24, 2011 12:12 pm

C.C kirjoitti:
Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:NO KYLLÄ MÄ SILTI VÄSÄÄN >;----D Pakko saada jtn valmista kans tonne huittiin - sen lomakkeen vois kans sit lisää sinne CDHS-peliin ku mun se jäbä sinneki piti duunata. Mut joo.. Pitäis varmaan alottaakin..

suosittelen, jos kovinki kaua meinaat työstää sitä :D

;----D Mun pitää vaan selvitellä, miten saan sen kuvan näkyviin.. Hmm. Linkkiä en muista, mut koneella se on.. Yritin pygee jotenki tolla toisel vaihtoehdol mut vaati rekisteröitymään jonnekin.. Ehkä mä voisinki rekisteröityy sinne. Nojaa.. Duunaan jonku ihanan jäbä eliittinuoriin - ellei sitten toisin todisteta 0.0

Kuvan saa hostaamalla:

On niitä pieniä ikoneita, esim. lihavointi, sellasessa rivissä ison lootan yläpuolella, mihin sä tekstis kirjotat. Paina sitä ikonia, missä on pieni puunkuva ja joku muistikortti siinä päällä. Kun viet sen päälle hiiren, pitäis lukee "Hostaa kuvan". Klikkaat sitä. Pitäis tulla semmonen juttu, ku www.servimg.com ja klikkaa pallura Tiedosto-kohtaan, jos se ei siinä valmiiks oo. Etit tiedostoistas sen kuvan ja lataat. Tulee kolme pötkylää allekkain, ni kopioi se alimmainen. Sitten paina sen "Hostaa kuvan"-näppäimen oikealla puolella olevaa näppäintä. Aukee pieni loota, johon liität linkin. Sit pitäis tulla c:
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 22.02.2011

https://letsgetglam.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  C.C To Helmi 24, 2011 12:16 pm

Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:
Admin kirjoitti:
C.C kirjoitti:NO KYLLÄ MÄ SILTI VÄSÄÄN >;----D Pakko saada jtn valmista kans tonne huittiin - sen lomakkeen vois kans sit lisää sinne CDHS-peliin ku mun se jäbä sinneki piti duunata. Mut joo.. Pitäis varmaan alottaakin..

suosittelen, jos kovinki kaua meinaat työstää sitä Very Happy

;----D Mun pitää vaan selvitellä, miten saan sen kuvan näkyviin.. Hmm. Linkkiä en muista, mut koneella se on.. Yritin pygee jotenki tolla toisel vaihtoehdol mut vaati rekisteröitymään jonnekin.. Ehkä mä voisinki rekisteröityy sinne. Nojaa.. Duunaan jonku ihanan jäbä eliittinuoriin - ellei sitten toisin todisteta 0.0

Kuvan saa hostaamalla:

On niitä pieniä ikoneita, esim. lihavointi, sellasessa rivissä ison lootan yläpuolella, mihin sä tekstis kirjotat. Paina sitä ikonia, missä on pieni puunkuva ja joku muistikortti siinä päällä. Kun viet sen päälle hiiren, pitäis lukee "Hostaa kuvan". Klikkaat sitä. Pitäis tulla semmonen juttu, ku www.servimg.com ja klikkaa pallura Tiedosto-kohtaan, jos se ei siinä valmiiks oo. Etit tiedostoistas sen kuvan ja lataat. Tulee kolme pötkylää allekkain, ni kopioi se alimmainen. Sitten paina sen "Hostaa kuvan"-näppäimen oikealla puolella olevaa näppäintä. Aukee pieni loota, johon liität linkin. Sit pitäis tulla c:

Mul vie sen imageshack suvistolle ja vaati sit jotain hömpänpömppää ++ laiskana ihmisenä en jaksa alkaa tappeleen sen kaa, nin rekisteröidyn nyt vaan sinne ja duunaan jotain jännää >:---D Olen viisas ihminen.
C.C
C.C

Viestien lukumäärä : 12
Join date : 24.02.2011
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

○ • Freax • ○ Empty Vs: ○ • Freax • ○

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa