RANDOM-jutut c:
+7
fendii
chris
Reneta
Luna
cadha
Kastanea
Admin
11 posters
Sivu 3 / 5
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: RANDOM-jutut c:
MUAHHAH oon taas sivistyksen parissa.
cadha- Viestien lukumäärä : 79
Reneta kirjoitti:Admin kirjoitti:Reneta kirjoitti:MÄ OSAAN ! 8 ))))) tosin laitan linkin kautta, mut, mä osaan ! :------DDD
no onnea.. :D:D:D:D:
HEI BTW, sivut näkyy kyllä IE'lki, mut kaikist paras näkyvyys on Mozillalla.
kehtaan väittää, että chromella toimii parhaiten D: tai siis mulla menee ainaki näin (:
kehtaan kumota väitteesi - sivut on tehty mozillalla >:D
cadha kirjoitti:no jo on hiljasta...
hhöö olin eilen illal koneel mut sit unohin nettitikun porukoitten huoneesee ja en päässykkää nettii
mut sainpahan tota lomaketta eteen päi (:
chris- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 28
chris kirjoitti:cadha kirjoitti:no jo on hiljasta...
hhöö olin eilen illal koneel mut sit unohin nettitikun porukoitten huoneesee ja en päässykkää nettii
hoho. oisitha sä voinu hakee sen, vai? :--D noo, ainaki sait tehtyy jotai x-----)
cadha kirjoitti:chris kirjoitti:cadha kirjoitti:no jo on hiljasta...
hoho. oisitha sä voinu hakee sen, vai? :--D noo, ainaki sait tehtyy jotai x-----)
periaatteessa kyllä mut periaatteessa en ;D
haha, okeei :---D tshihi mä ihmettelen sitä et kui mullon inspistä näin paljon kirjotella noille hahmoille noit lomakkeita. teen just parhaillaa tollasta naikkosta, ja eilenki tuli yks uus hahmo. toi uusin on tommonen rauhaa rakastava 24-vuotias absolutistinainen :--D
aijjaa, kuulosta mielenkiintoselta naikkoselta
chris kirjoitti:aijjaa, kuulosta mielenkiintoselta naikkoselta
jooo, no on se erilainen mitä mun noi muut hahmot on.
mm, ois kiva kyl tehä joku ihan erilainen hahmo ku mulla ainaki kaikki on jotenki niin samanlaisia ;o
mutjaa kirjotan uusia sitte joskus ku inspaa, nyt lähinnä ahdistaa noitten kuvien takia. D:
mutjaa kirjotan uusia sitte joskus ku inspaa, nyt lähinnä ahdistaa noitten kuvien takia. D:
chris kirjoitti:mm, ois kiva kyl tehä joku ihan erilainen hahmo ku mulla ainaki kaikki on jotenki niin samanlaisia ;o
joo se on aika perus et tulee ain aika samallaisii hahmoi :--D mullaki suurin osa on ainaki jotenki samallaisii, tai no ainaki ennen oli. nykyää oppinu tekee vähä erilaisempii niist :'DDD
lalalaaa, tulimpas sittenki :-):-) ja en oo ikinä käyttäny tällästä outoo jännää nii oon vähä pihal xd myt kyl mie viel opinnn
fendii- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 29
Kastanea kirjoitti:mhih, mulla on tylsää 8PP
samooi :pp voisin tehä tonne hahmot osioo omat hahmoseni :--)
fendii- Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 29
mullaki o tylsää. mut phihi ei sit ku friiks alkaa c:
sitten alkaa hauska ))
mamam, mä ostin tänää seittemänkympi mekon viideleurol : PP
Kastanea- Viestien lukumäärä : 45
Kastanea kirjoitti:sitten alkaa hauska ))
mä ostin tänää 17 euron vartalovoiteen 17 eurol...
cadha kirjoitti:Kastanea kirjoitti:sitten alkaa hauska ))
mä meinasin tehdä saman, bodyshopin sellane verigreippi vai mikäseoli, oli iihaanan tuoksune 8DD
meinasin ostaa sen, mut ostinki satsuman <3Kastanea kirjoitti:cadha kirjoitti:Kastanea kirjoitti:sitten alkaa hauska ))
mä meinasin tehdä saman, bodyshopin sellane verigreippi vai mikäseoli, oli iihaanan tuoksune 8DD
cadha kirjoitti:meinasin ostaa sen, mut ostinki satsuman <3Kastanea kirjoitti:cadha kirjoitti:Kastanea kirjoitti:sitten alkaa hauska ))
oi seki oli ihana : )))
mietin kans jotai kivaa kuorintajuttuu, mut jäi ostamat. niinku yhet kengät ja pari leffaa 8//
pitää mennä uuestaa joku pvä )
oo mäki haluun jonku kuorintajutun, ku ei enää oo mitää tääl koton.
minu äitylini, kosmetologi kun maahantuontifirmassa on, nii toi yks päivä aivan ihanan toimivan ja tehokkkaan kuorintajutun, tulee nii silee iho että, muttaa se ei oo kovi kiva tuoksune 8DDD
Kastanea kirjoitti:minu äitylini, kosmetologi kun maahantuontifirmassa on, nii toi yks päivä aivan ihanan toimivan ja tehokkkaan kuorintajutun, tulee nii silee iho että, muttaa se ei oo kovi kiva tuoksune 8DDD
oi vähä kuul. meinasin alkaa ny ysin jälkee opiskella kosmetologiks, mut en sittenkää.
cadha kirjoitti:Kastanea kirjoitti:minu äitylini, kosmetologi kun maahantuontifirmassa on, nii toi yks päivä aivan ihanan toimivan ja tehokkkaan kuorintajutun, tulee nii silee iho että, muttaa se ei oo kovi kiva tuoksune 8DDD
oi vähä kuul. meinasin alkaa ny ysin jälkee opiskella kosmetologiks, mut en sittenkää.
8DD
must ei saa kosmetologii tai kampaajaa tai muut vastaavaa mitenkää, en tykkää palvelualan ammateist ollenkaa 8 P
lukio on iha kova juttu
saa lisää miettimisaikaa, vaikkakin suunnillee tiiän mitä haluun : )))
Kastanea kirjoitti:cadha kirjoitti:Kastanea kirjoitti:minu äitylini, kosmetologi kun maahantuontifirmassa on, nii toi yks päivä aivan ihanan toimivan ja tehokkkaan kuorintajutun, tulee nii silee iho että, muttaa se ei oo kovi kiva tuoksune 8DDD
8DD
must ei saa kosmetologii tai kampaajaa tai muut vastaavaa mitenkää, en tykkää palvelualan ammateist ollenkaa 8 P
lukio on iha kova juttu
saa lisää miettimisaikaa, vaikkakin suunnillee tiiän mitä haluun : )))
No kyl mä kosmetologi tai kampaaja voisin olla periaattees. :--D äityli on kampaaja. mut joo siks meenki lukioo, ku täs on vähä hatarat suunnitelmat.
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sivu 3 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa